Частота покупок чоловічого та жіночого взуття співвідносяться як 1: 2.
Цифри звичайно приблизні, але дають повну картину частоти покупок в кожному сегменті, якщо правильно підібраний асортимент.

Чому ж це так?
До 1818 року, практично не було відмінностей між жіночим та чоловічим взуттям, вони були приблизно однаковими. У той час нікому б і в голову не прийшло купувати чоловічі черевики оптом.
Зараз же величезна кількість різних моделей представляють більше тридцяти тисяч бутиків і онлайн-магазинів. І, звичайно ж, кількість взуття, що купується жінками і чоловіками стало дуже істотно відрізнятися.
Критеріїв для покупки взуття також стало набагато більше. Це і стиль, і комфорт, якість, бренд і так далі і тому подібне.
У той самий час коли представниця прекрасної статі може купити взуття навіть за єдиним критерієм – зовнішнім виглядом – чоловіки зазвичай вибирають собі взуття за стилем і комфортом (для них це рівнозначно).

Йдемо далі…
Чоловік може проходити в одній парі взуття десь два роки. У той час як жінка, якій сподобалися, наприклад, жіночі чоботи, може купити кілька пар і навіть жодного разу їх не взути. Не вірите? А ось наприклад у популярного нині автора Даніели Стіл є близько 6 тисяч пар взуття, коли у Крістіни Агілери цілком вистачає семисот п’ятдесяти.

Інтернет на допомогу
Тепер про онлайн покупки. Ставлення чоловіків і жінок до покупок в Інтернет-магазинах теж різняться.
Жінка дуже прискіпливо (на відміну від чоловіків) відноситься до нового онлайн-магазину. Тим більше якщо це магазин взуття. Вона вивчає текст на помилки, чи зрозуміла для користувача інструкція, усюди чи є ціна, чи прописані потрібні контакти, якісні чи ілюстрації і фотографії, наскільки повний опис товарів …
Тільки після цього вона заповнює реєстраційну анкету та починає наповнювати свій кошик. Як правило, жінки в меншій мірі соромляться звертатися в службу підтримки сайту. Чоловіки ж воліють вирішити будь-яку проблему, що виникла самостійно.
Величезну важливість для жінок мають барвисті і красиві картинки, зручні фотогалереї, на яких можна все розглянути в деталях – будь то туфлі або жіночі ботильйони.
Тому жінки і перебирають більше і купують взуття частіше. Як бачите співвідношення чоловічого та жіночого взуття в взуттєвому магазині повинно бути 1: 2.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.